Szállítási információk
munkanap 14-ig | 1-3 munkanapon belül | rákövetkező 1-2 munkanap | |
![]() |
![]() |
![]() |
|
leadott rendelését | feladjuk | feldolgozásra kerül | kiszállítják |
Rendelés értéke |
átutalással, online bankkártyás fizetéssel |
utánvéttel |
0 - 20 000 Ft | 1 990 Ft | + 700 Ft |
20 001 - 30 000 Ft | 1 590 Ft | + 700 Ft |
30 001 - | 0 Ft | + 700 Ft |
A szállítási díjak ennél magasabb összegű díjak, melynek többletköltségét mi vállaljuk megrendelőink esetében, ám termék visszaszállításkor, és át nem vett, esetleg le nem mondott megrendelés esetén a normál összegű 3500 Ft-os csomagonkénti szállítási díjat vagyunk kénytelenek kiszámlázni.
Kérjük olyan címet adjatok meg, ahol a kiszállítás napján 8-18 óra között át is tudjátok venni a csomagot!
KISZÁLLÍTÁS

AZ ORSZÁG BÁRMELY TERÜLETÉRE, 1-2 MUNKANAPON BELÜL, KÉNYELMESEN, GYORSAN ÉRTÉKBIZTOSÍTVA, AJTÓIG KISZÁLLÍTVA
- Munkanapokon a 14.00 óráig leadott rendeléseket már aznap átadjuk a futárszolgálatnak, akik a következő 1-2 munkanap folyamán kiszállítják a csomagot az ország bármely területére! Kétszeri kézbesítés tartozik hozzá, valamint internetes követhetőség is. A futárszolgálat emailben megküldi azt az 1 órát, amikoraz adott csomag kiszállítása megtörténik.
A masszázságyakat minden esetben erős, több rétegű BALNEA logós kartondobozba csomagolva, azon belül táskában, buborékos fóliával, vagy védőfóliával védve küldjük el, így igazán védetten, sérülések nélkül érkezik meg a termék. A kiegészítőket lehetőség szerint szintén kartondobozba csomagolva, többszörösen védett gondos csomagolásban küldjük el!
MPL CSOMAG KISZÁLLÍTÁS
A jogszabályi előírásoknak megfelelően, nálunk is választhatod az MPL csomagszállítást.
Kérjük vedd figyelembe, hogy a megrendelt csomagok postán történő feladása miatt a szállítási idő a megrendelés általunk történő visszaigazolását követően 8-10 munkanap!
CSOMAG / SZÁLLÍTMÁNY ELLENŐRZÉSE
A csomag hiánytalan leszállítását az átvételig vállaljuk. Szerencsére igen ritkán, mégis előfordulhat, hogy a szállítás alatt a küldemény megsérül. Mivel tőlünk új, bontatlan, sértetlen állapotban, gondosan becsomagolva kerül ki a küldemény, és a termék átvétele után a felelősséget harmadik fél, azaz a futárszolgálat viseli, nincs módunk a megérkezés után nekünk reklamálni. Átvételt követő sérülésekért, a továbbszállításokból eredő károkért már a vásárló felel!
Amennyiben az átvevő sérülten, sérülést rögzítő jegyzőkönyv nélkül mégis átveszi a terméket, úgy az esetleges sérült termékkel kapcsolatban annak a felelősségét is magára vállalja. Csak abban az esetben fogadunk el szállítási sérülést, amennyiben az a kiszállító futárszolgálat által is jegyzőkönyvezve lett, panasz esetén kérjük a jegyzőkönyv másolatának benyújtásával igazolni az átvételkor is fennállt sérülést.
Kérjük, a fentiek szíves betartását, hisz az átvételt követően a jegyzőkönyv hiányában az átvevő nem tudja bizonyítani, hogy nem nála sérült meg a termék, nem ő ejtette le, vagy sértette meg véletlenül, ehhez szükséges egy harmadik független fél (futár) megerősítése is. A vásárló és a küldő fél felelősségét csakis ezen jegyzőkönyvvel lehet kizárni.
Mennyiségi, minőségi kifogásokat, esetleges szállítási sérülések bejelentését csak írásban tett bejelentéssel, futárszolgálati jegyzőkönyv és fényképek csatolásával fogadunk el, az info@balnea.hu e-mail címre! Amennyiben a vásárló nem kapná meg a garancialevelet, melyeket a számlával együtt a csomagban együttesen küldünk el, azt a termék átvételét követő 24 órán belül köteles jelezni felénk, ebben az esetben ezeket újraküldjük. Egyéb esetekben és a később bejelentett jótállási jegy pótlására nincs lehetőség.